شادی (مختصر فلم)

27 جنوری, 2013
کی طرف سے

 

"Mirta میڈرڈ میں کیوبا اور زندگی ہے. صفائی پر کام کرنے والے بہت سے تارکین وطن کی طرح. Hoy a las seis de la tarde se casa su hija. Pero nada sale como ella planea, اور شادی میں پہنچنے کے یہ لگ رہا ہے سے زیادہ مشکل ہے. "

یہ مرینا Seresesky مونڈے, شو کوملتا اور یکجہتی. ماں ہے جس کے ساتھ ناکامیوں اور رکاوٹوں کے باوجود, یکجہتی کا شکریہ, افہام و تفہیم اور ان کے فوری طور پر ماحول کی ہمدردی ایک بہت ہی خاص طریقے سے ان کی بیٹی کی شادی کا لطف لینے کے قابل ہو جائے گا. دوسری طرف, کام, نمٹنے کے لئے جدوجہد کر دنیا میں کہیں بھی تمام تارکین وطن کی جدوجہد اور جرات recounts, دور ان کے اہل خانہ اور لوگوں کے ایک حصے کے طور پر ان کی نشان لگا دیا گیا ہے کہ ان تمام یادوں اور تجربات سے.

اسکول میں دوسرے دن. میرے ٹیوشن کے ایک طالب علم خاص طور پر اداس اور دکھی تھا,( وہ اپنے خاندان کے مراکشی ہیں پسند). جب غلط تھا کیا پوچھا. انہوں نے کہا کہ glassy آنکھوں سے میری طرف دیکھا اور اپنے دادا مر گیا تھا مجھ سے کہا کہ، اور تین سال کے لئے میں نے یہ نہیں دیکھا اور اب مزید نہیں دیکھنے کے لئے قابل ہو جائے گا. اچانک لاچاری اور اداسی کا احساس میرے پورے جسم پر حملہ کر دیا. بدقسمتی سے کہانیاں کس طرح زیادہ شدید ہیں اور آپ کو, اپنے ممالک سے دور ہیں وہ لوگ جو کے درمیان عام ہیں.

سٹاپ میں Muchas اوقات اگرچہ, ان گروہوں کی زندگی ہو اور اس کی بجائے سمجھنے کی کوشش کریں اور ان کے حالات کو سمجھ سکتا ہوں کتنا مشکل اور پیچیدہ, ہم کرتے ہیں سب سے زیادہ صرف ان کی زندگی کی حقیقت بگاڑنا اور انکار کرنے میں مدد ہے کہ دقیانوسی تصورات اور تعصبات کی ایک سیریز کے ساتھ stigmatize ہے. کنفیوشس نے اپنی کہاوت "میں سے ایک میں کہتے ہیں ... لوگ نہیں جانتے کیونکہ نہیں entristécete, لیکن آپ کو "مردوں کو نہیں جانتے کیونکہ. یہ سمجھنے کی کوشش کر دوسروں کی جگہ میں خود کو ڈال دیا اور صرف ہمیشہ اپنے فیصلے مسلط کرنے کی کوشش نہ کرنے کے لئے وقت ہے.

میں گھر سے دور ہیں جو تمام تارکین وطن کے لئے اس کے لئے وقف (اب میں اقتصادی بحران اور اس ملک میں امید کی کمی کی وجہ سے ہماری سرحدوں سے پرے ان کے سپنوں کے لئے لڑنا ہوگا کہ خاندان اور دوستوں کی ایک بڑی تعداد کی یاد کر رہا ہوں) اور میری طالب علموں کو کے طور پر اور خاص طور پر آپ کے لئے, Sanae.

ای میل

5 Responses to شادی (مختصر فلم)

  1. alex mejias on 16 دسمبر, 2015 میں 18:06

    Este vídeo muestra la dificultad que tiene la gente que ha emigrado a otro país para contactar o ir a celebraciones familiares como un entierro, una bodaA pesar de la dificultades que le van surgiendo hace todo lo posible para poder llamar a su hija el día de su boda mostrando lo que una madre puede hacer por sus hijos por muy lejos que estén.

  2. Brisa Rodriguez on 16 دسمبر, 2015 میں 13:07

    La madre y amigos a pesar de estar a miles de km dela boda de su hija se arreglan y todo para llamar a su hija por telefono y celebrarlo
    este corto no lo he entendido muy bien…..

  3. menana on 23 مارچ, 2013 میں 21:05

    Me a gusta. el corte porque te enseña el sufrimiento de los emigrantes que esta lejos de de sus familia y asi lo puedes entender mas

  4. Hamza Echaibi on 15 مارچ, 2013 میں 14:41

    Es espectacular lo que esta señora hace por asistir a la boda de su hija aun estando a muchos kilómetros de distancia y eso demuestra lo que puede hacer una madre por su hija/o que hasta deja su trabajo. Es asombroso

  5. Anouar Saad Moussaoui on 15 مارچ, 2013 میں 14:33

    Este corto, al principio no lo acabo de entender del todo ¿porqué la madre y las amigas se visten y se preparan para una boda que esta a miles de km?. Pero pese a todo llaman por teléfono y lo celebran. Qué no harían una madre por si hija.

ایک جواب دیں چھوڑ دو

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. ضرورت ہے شعبوں نشان لگا دیا گیا *

kritodesign.com |
Graphic & Web Design Studio

Ofrecemos el mejor servicio profesional en Diseño & Desarrollo Web, Diseño Gráfico Profesional, Tiendas Online, Aplicaciones Web, Aplicaciones Móviles [ IOS & Android ] & Formación para Empresas. Visítenos!