LOVE THE WAY YOU LIE

29 Febrer, 2012
Per

Aquí us deixo la proposta de Francesc Jesús Lidueña Mañas 4 º A, perquè treballem a classe la violència de gènere. Es tracta d' ”Love the Way You Lie” .Rihanna no és només coneguda pels seus èxits musicals, si no que hará un par de años se hizo pública la tortuosa relación que mantenía con su novio el también músico Chris Brown. Nadie podía imaginar que esta guapa y exitosa artista podía ser víctima de violencia de género, pero las fotos que hacían visible la violencia física en su cara que recorrieron los tabloides de medio mundo no dejaban lugar a dudas.

Rihanna, no solo abandono a su novio sino que ha aprovechado su traumática vivencia para escribir canciones de éxito en las que además aprovecha para hacer denunucia pública de la violencia contra las mujeres. Bien por ella!! Y bien también por el rapero Eminen, que en este caso le acompaña en la canción.

email

Deixa un comentari

La seva adreça de correu electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats *

kritodesign.com |
Graphic & Web Design Studio

Oferim el millor servei professional en Disseny & Desenvolupament Web, Disseny Gràfic Professional, Botigues Online, Aplicacions Web, Aplicacions Mòbils [ IOS & Android ] & Formació per a Empreses. Visiteu-nos!