IGUAL QUE TU

19 Febrer, 2012
Per

Curtmetratge de l'IES Miguel Servet que ha obtingut el priemer premi de la modalitat al VII Festival de curtmetratges de Cinema i Salut (Saragossa 2009). L'equip de Servetus Studio 2009 ha realitzat una pel · lícula en part d'animació amb una tècnica innovadora. El missatge és clar: Las cosas de casa son tarea de todos. La banda sonora original también recibió una mención especial en dicho festival.

email

3 Les respostes a IGUAL QUE TU

  1. Ana M Martin Guerrero y Jose Antonio Muñoz Ordoño 4B on 14 Març, 2016 en 13:35

    Nosotros pensamos que todos deberiamos tener los mismos derechos y deberes porque todos somos iguales y porque sea mujer no debe de estar todo el tiempo en la casa limpiando, porque el hombre también puede hacer lo que hace la mujer.

  2. nayat saifi on 14 Gener, 2013 en 22:52

    Para mi los hombres y las mujeres son iguales ante el trabajo de la casa y el trabajo de fuera.Porque lo mismo que una mujer tiene que cuidar a los niños y la casa y, el hombre tambien debe ayudarle.Una mujer tambien puede trabajar fuera de casa igual que un hombre.

  3. Hakima Ouadou on 10 Desembre, 2012 en 19:10

    el corto nos enseña trabaje la mujer o trabaje el hombre lo tenemos que ver igual, es un corto bonito.

Deixa un comentari

La seva adreça de correu electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats *

kritodesign.com |
Graphic & Web Design Studio

Oferim el millor servei professional en Disseny & Desenvolupament Web, Disseny Gràfic Professional, Botigues Online, Aplicacions Web, Aplicacions Mòbils [ IOS & Android ] & Formació per a Empreses. Visiteu-nos!